EVS dairy – dan 62

Weird day of life

Dana 07.02.2018 je bio jedan od najčudnijih dana u mom životu. Krenulo je već uobičajnim posetom u hiši. Imali smo priliku da pričamo i da se dogovaramo za sutrašnju šetnju. Takođe smo imali priliku da popričamo malo o sitnim problemima koje imamo sa stanovanjem. Inače ništa specijalno, ali jako korisno. Takođe smo se dogovorili da budem slobodan poslepodne. I onda kreću neobičajne stvari.

Posle ručka sam počeo da radim na blogu. Usput sam se dopisivao sa ljudima na razne teme. U zavisnosti sa kojom osobom sam se dopisivao, drugačije teme su bile. Takođe sam nastavio sam crtanjem svoje vizije EVS-a. Vreme mi je proletelo, vreme je bilo za večeru i za spremanje za sutrašnju šetnju. Spremio sam cipele, zimsle čarape i druge stvari koje bi mi služile za šetnju. I bez odzbira na sutrašnje buđenje u 7-7:30 ujutro ispratio sam Ligu 202, ali nisam mogao da čekam do 10 do 4 kada su bili potvrđeni konačni rezultati. Ali sam imao priliku da sutradan preko interteta proverim iste…

EVS dairy – dan 61

Dogovor kuću gradi

Dan je 06.02.2018. Sve je bilo uobičajno za utorak. Osim jedne stvari. Zbog ograničenog vremenskog perioda koje su domaće volonterke mogle da ostanu taj dan, kuvarska radionica je počela oko 10 sati. A ja kad sam došao već je bilo sve spremno za ručak. Takođe je u hiši bio i Boštjan koji je trebalo sa Tonijem da ode do bolnice. Međutim pošto bolnica nije radila, ta poseta je morala da se pomeri u podne. Tako da smo svi bili u hiši na ručku.

Tokom ručka počeli smo da se dogovaramo za današnje dežuranje, kao i za popunjavanje vremena u četvrtak. Naime u četvrtak je državni praznik Prešernov dan. Pre tog dana sam video da Planinarsko društvo Črnomelj organizuje šetnju do Butoraja uz gostovanje u gasilnom domu za vreme kulturnog programa. I pričali smo o tome kako bi mogao da budem u toj grupi i da se išetam malo, što bi mi dobro došlo. Tako da smo se dogovorili da dođem sutra i da sastavimo konačni dogovor. Takođe smo se dogovorili da dođemo malo kasnije na dežuranje.

Do tog trenutka sam imao dva sata. Iskoristio sam to vreme da odem do stana i malo da se odmorim. Posle sam otišao na dežuranje i za razliku od jučerašnjeg dana, bio sam mnogo fokusiraniji. Posle sam otišao da večeram. Toni je dobio odlične “ocene” kod doktora, tako da je spreman da ponovo bude u hiši 100%. To je bio dobar znak za nas. Ipak problemi u hiši u Metliki su bacili senku na ceo dan. Ali kako kod okreneš i obrneš, ja sam dan završio sa crvićima…