EVS dairy – dan 194

Kad šefica dođe…

Petak 29.06.2018. Dan je počeo sa kupovinom hleba u lokalnoj pekari. Tada je padala sitna kiša, koja je najavila današnje vreme. Opet otvaranje oblaka tipično za letnji vremenski period. Pred sam početak sam uspeo da se sredim i da odem do hiše na novi radni dan.

Međutim jako zanimljiva situacija u hiši. Deca su bila dole u nekoj od zasebnih prostorija, a u pristorijama hiše sastanak. Među prisutnima u šefica medgeneracijskog prostovoljnog programa. Popričali smo malo koliko smo mogli. U razgovoru sam izrazio želju za posetu njenoj HSD u Vipavi i ostalo na tome. Gužva se opet stvorila, ovog puta deca su ponovo mogla da budu gore. Samo smo se nekako pozdravili pored silne buke.

Primetio sam da poslednjeg dana tabora u Črnomlju uvek bude pica za ručak. Osim toga ponovo smo bili u obavezi da operemo svoje tanjire. Posle poslednjeg dana tabora sledelo je dežuranje i planiranje šta i kako dalje. Put i odsustvo od tri nedelje je bio sve bliži. Takođe je bila prilika za planiranje predstojećeg vikenda.

Posle večere spremanje za jedan opušten vikend…

EVS dairy – dan 193

Bolje da sam ostavio vreme u stanu

Četvrtak 18.06.2018. Dan je počeo vrlo kilavo. Jedva sam uspeo da se sredim pred polazak u hišu na nove radne obaveze. Ali moram da priznam da i vreme nije išlo na ruku. Taman sam ušao u kuću i počinje tipični letnji pljusak. Ovog puta bez grada. Ali dovoljno da nastavimo aktivnosti u prostorijama koje imamo.

Međutim ni deca nisu bila baš raspoložena, pa samo uglavnom sedeli. Zbog toga su nas aktivirali i zamolili nas da operemo svaki svoj pribor posle ručka. Osim toga jedan momak je sa mnom brisao tanjire u kuhinji. Sigurno da je proveo bolje vreme nego što bi koristio telefon. Nakon svega termin za dežuranje. Vreme se nije poboljšalo ni malo, pa sam iskoristio dobru priliku da završim makar deo posla. Naravno dok je išlo, išlo je.

Posle svega sam se spremao za novi radni dan koji je po nekim parametrima bio sličan kao i ovaj…

EVS dairy – dan 192

Druženje sa decom

Sreda 27.06.2018. Dan je počeo sa pisanjem bloga. A nakon toga nova duga tura u HSD Črnomelj. Otroški tabor u punov povoju, a danas sam imao vremena ljudski da se družim sa prisutnom decom. Znam da sam dobio pitanje kada ću naučiti slovenački jezik? Vi koji čitate znate i sami da nemamo organizovani kurs jezika zbog raznih stvari, ali da bi bilo išlo bi mnogo drugačije. Ali dobro, procene koordinatora projekta je jedno, a realnost je drugo.

Ja sam kao i juče ostao i posle kampa radi dežuranja. Ovog puta mnogo burniji dan, ali jako zanimljiv u svakom pogledu. Šale i vika su padale samo tako, a ne kapiram kako Toniju nije smetalo dok je razgovarao preko Skype-a. Verovatno zbog istog razloga nečuje kancelarijski telefon.

Posle već standardno sam stigao u stan i večerao. Međutim nisam mogao da izdržim još par sati budan, pa sam morao malo da se odmorim, pa tek onda da se istuširam i na spavanje. To ti je kada radiš celo radno vreme u kontinuitetu…

EVS dairy – dan 191

Dan posle

Utorak 26.06.2018. Početak prvog u nizu dečijih kampova u Črnomlju, ali i obaveza u hiši posle istog. Zbog čeka sam morao da korigujem svoje vreme prisustva u hiši. I umesto da budem ceo dan, bio sam prisutan od 12-19h. Tako je bilo naređeno.

Prvi dan je bio u znaku pričanju iskustava sa raznih putovanja. Bilo je različitih stvari, od komičnih do manje veselijih. Bilo je pokušaja da odigram koju partiju bilijara sa decom, ali prosto nije se moglo zbog obaveza. Kao što sam spomenuo ranije, ja sam ostao posle kampa u hiši radi dežuranja, dok je Toni došao tek posle akcije čišćenja stana. Kao da je morao tada da se pozabavi našim stanovanjem. Prava italijanska cvećka. Gospodin čovek dolazi odmoran na posao. Ali šta je tu je…

Inače dan kao naručen, posle akcije sledi mirniji period rada. Pa samim tim je večernja sesija bila taman da se spremim za novi radni dan…